WindSurf 13 Forum Index WindSurf 13
Windsurf dans les Bouches-Du-Rhone !

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Shooting à Carro

Post new topic   Reply to topic    WindSurf 13 Forum Index -> Windsurf 13 -> Nav' et compte-rendu de session !
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Pierrodu13
Administrateur
Administrateur

Home spot: Pointe Rouge
Masculin

PostPosted: Mon 5 Apr - 17:42:37 (2010)    Post subject: Shooting à Carro Reply with quote

NOOOOONNNNNNNN Quand je vois ce que j'ai raté  Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Back to top
Visit poster’s website MSN
Publicité

PostPosted: Mon 5 Apr - 17:42:37 (2010)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Rik
Windplagiste !
Windplagiste !

PostPosted: Mon 5 Apr - 18:25:51 (2010)    Post subject: Shooting à Carro Reply with quote

des infos sur marseille ?
Si t'as navigué, alors on t'a shooté !

Back to top
Pierrodu13
Administrateur
Administrateur

Home spot: Pointe Rouge
Masculin

PostPosted: Mon 5 Apr - 18:59:01 (2010)    Post subject: Shooting à Carro Reply with quote

Nan j'ai pas pu nav' du tout   Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad  

Back to top
Robin13

PostPosted: Tue 6 Apr - 17:23:06 (2010)    Post subject: Shooting à Carro Reply with quote

A Marseille il parait que c'était pas mal le matin, je suis arrivé qu'a 13h le vent été déja tombé a 20 nds et puis a 15h c'était totalement mort... Ca s'est un peu relevé en partant mais après je sais pas ce que ça a donné
Starboard Evil Twin 74 Wood
5.3 Hot Sails Superfreak
4.7 Hot Sails Fire
4.0 North Sails Voodoo
400 Hot Rod RDM

Back to top
Lucas 1111

PostPosted: Sat 10 Apr - 15:23:33 (2010)    Post subject: Shooting à Carro Reply with quote

Brusc et Coudou c'était génial, 4.7 et 75lts de midi a 16h Smile un peu trop surpeuplé par contre!

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 20:14:51 (2019)    Post subject: Shooting à Carro

Back to top
Post new topic   Reply to topic    WindSurf 13 Forum Index -> Windsurf 13 -> Nav' et compte-rendu de session ! All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation